Mario Golf World Tour Guide i dwukropek; Porady dotyczące wprowadzania

Anonim
Mario Golf World Tour Guide i dwukropek; Porady dotyczące wprowadzania - Gry

Zawartość

Mario Golf World Tour pozwala spełnić swoje marzenia o golfie z komfortu 3DS. Jak poprzednio Mario Golf tytuły, możesz grać jako niektóre ze swoich ulubionych postaci z serii. Możesz także zagrać jako Mii i zagrać w Castle Club.

Castle Club to tryb, w którym używasz Mii do rywalizacji w mistrzostwach, zdobywania sprzętu, doskonalenia umiejętności i nie tylko. Jedna rzecz dostępna w tym trybie to obszar ćwiczeń. Możesz poćwiczyć swoją grę, podejście i putt. Putting, zwłaszcza z dużych odległości, jest trudny. Podam kilka wskazówek, które ułatwią ci wprowadzenie, a za każdym razem będziesz mieć Birdies lub lepiej.

W tym przewodniku omówione zostaną wskazówki dotyczące umieszczania, w tym:

• Podstawowe wskazówki dotyczące wprowadzania - Podkładanie putta i wpływ na niego pogody / stoków.
  • Umieszczanie w średnim / długim zakresie - Wskazówki dla średniego / długiego zasięgu.

Podstawowe wskazówki dotyczące wprowadzania

Nie będę udawać, że umiem grać w golfa w prawdziwym życiu, ale Mario Golf sprawia, że ​​wierzę, że jestem ekspertem od golfa. Jedną z części bycia doświadczonym golfistą jest opanowanie gry wprowadzającej.

Jestem pewien, że większość z nas grała w minigolfa? To samo, wrzuć piłkę do otworu. Nie jest to zbyt trudne, gdy jesteś stosunkowo blisko, ale trochę oddal się od dziury i sprawy się komplikują.

• Pierwszą rzeczą, którą chcesz zrobić, jest wyrównanie putta. Po prostu przesuń się w lewo lub w prawo, aby zmienić cel. Do wyboru jest kilka kątów kamery iuŚpiew wielu kątów to jedyny sposób na wykonanie trudniejszych zdjęć. Górny kąt jest najlepszy do obserwacji pola i pomiaru wiatru.

Podstawy wiatru i nachylenia

Zgadza się, musisz się również martwić o wiatr. Ekran pokaże Ci, w którą stronę wieje wiatr i jak szybko. Musisz się także martwić o nachylenie pola. Możesz iść pod górę, w dół lub z boku.

Podczas stawiania białe pola pojawiają się na polu, aby pokazać, w którym kierunku twoja piłka będzie się toczyć, gdy uderzysz. Szybkość, z jaką się poruszają, jest bardzo ważna. Określa to, ile należy przesunąć w lewo lub w prawo od dołka. Tim szybciej się poruszają, tym bardziej piłka porusza się w tym kierunku.

• Na przykład, jeśli widzisz strzałki wskazujące w prawo i poruszają się bardzo szybko, musisz wycelować w lewą stronę dość mocno, aby piłka obróciła się w ładunek, w przeciwnym razie zakręci się od niej.

Obszar ćwiczeń pozwala ćwiczyć kilka rzeczy, aby się poprawić. Strzałka pokazuje wejście do praktyki.

Ważne jest również wchodzenie i zjeżdżanie. Podczas stawiania na górze pojawia się strzałka, aby wskazać kierunek nachylenia pola, jeśli jest. Strzałka w górę oznacza podjazd, strzałka w dół oznacza zjazd, a strzałka w lewo lub w prawo oznacza bok. Istnieje również liczba, która pokazuje, jak daleko w górę, w dół lub w bok zbocza pola.

• Jeśli liczba jest mniejsza niż jeden, zwykle nie musisz zbytnio kompensować, po prostu ustaw strzał zgodnie z białymi strzałkami i trafieniem oraz zalecaną odległością.
  • Jeśli liczba jest większa niż jeden, musisz zmienić, jak mocno uderzysz piłkę.

Stoki zjazdowe

Znacznie schodząc w dół, nie musisz uderzać piłki tak mocno. Uderzenie nim, zanim strzałka na pasku strzałów będzie najlepszym wyborem, ponieważ przetoczy się wystarczająco daleko z rozmachem zejścia.

Zbocza w górę

Kiedy podjeżdżasz pod górę, musisz mocniej uderzyć piłkę. Przejdź obok strzałki na pasku strzałów, aby stoczyć bitwę pod górę.

Umieszczanie w średnim / długim zakresie

W tym przypadku zwracanie uwagi na wszystko na polu ma kluczowe znaczenie. Będziesz chciał przejść przez kilka kątów kamery i zawsze sprawdzać kąt nad głową podczas dłuższych uderzeń.

Średni zasięg

Niewiele różni się od krótkiego zasięgu, z wyjątkiem tego, że musisz sprawdzić, w którym kierunku pójdzie piłka i nachylenie pola.

Napowietrzny kąt kamery zwykle wykonuje zadanie, upewnij się, że wiesz, czy jest slop, czy nie.

Daleki zasięg

Aby to opanować, musisz spojrzeć na wszystkie aspekty pola.

• Zacznij od ustalenia nachylenia pola. Czy zakrzywia się na bok, idzie w górę lub schodzi? Górny kąt kamery nie pokaże tego, więc przechodź przez kilka innych kątów, aż uzyskasz właściwy.
  • Następnie chcesz sprawdzić, w którą stronę zmierza piłka. W przypadku długich puttów widok z góry jest niezwykle ważny.
  • Bardzo długie putty utrudniają obserwację kierunku i prędkości podczas patrzenia na całe pole.
  • Aby to naprawić, powiększaj i pomniejszaj w razie potrzeby i użyj drążka sterowniczego, aby poruszać się po polu. Pozwala to lepiej przyjrzeć się białym strzałkom, dzięki czemu można prawidłowo ustawić putt.
  • Im dalej jesteś od otworu, tym więcej musisz skompensować krzywiznami każdego zbocza.

To wszystko dla Mario Golf World Tour wkładanie wskazówek. Jeśli masz jakieś pytania lub własne porady, daj mi znać w komentarzach!