Posted on
Data Utworzenia: 21 Styczeń 2021
Data Aktualizacji: 15 Móc 2024
Anonim
Przewodnik dla podróżnych Octopath i dwukropek; Uzupełnij listę lokalizacji świątyń - Gry

Zawartość

Jak w każdej dobrej grze fabularnej, znajdziesz mnóstwo głębi Podróżnik Octopath. Idąc dalej w grze, będziesz chciał nadać swoim postaciom szerszy zakres umiejętności i umiejętności do wykorzystania w walce. Jednym ze sposobów na to jest udzielenie im dodatkowych zajęć z pracy.

Aby jednak odblokować te zadania, musisz zlokalizować ich kapliczki. Miejsca kapliczek są rozrzucone po całej Orsterrze i musisz je znaleźć. Podczas gdy możesz je odkryć podczas gry, ten przewodnik rozbije szczegóły dotyczące ich lokalizacji, aby ułatwić ich lokalizację.

Ten przewodnik zawiera również listę czterech zaawansowanych świątyń klasy robotniczej ukrytych na świecie, z których każda jest chroniona przez potężnego wroga. Wszystkie obszary, którymi zamierzasz podróżować do tych sanktuariów, są zaatakowane przez potwory przygotowane do przyjęcia partii postaci na poziomie 20.

Powiązana zawartość:

• Przewodnik po najlepszych broniach
  • Najlepsze miejsca szlifowania

Shrine of the Flamebearer (Kleryk)

Znajdziesz Sanktuarium Płomieniarza znajdującego się w Frostlands, w północna część mapy na Western Stillsnow Wilds ścieżka. Kiedy jesteś na tej drodze, znajdź drogowskaz we wschodniej części obszaru. Gdy tam dotrzesz, skieruj się na południe i powinieneś znaleźć się na małym wzgórzu, a następnie zejść na dół. Na dole wzgórza idź w lewo i powinieneś zobaczyć małe kamienie wyrzucające śnieg. Kontynuuj, aż zobaczysz małą pochodnię przed jaskinią, która jest wejściem do sanktuarium.

Sanktuarium Księcia Złodziei (Złodziej)

Sanktuarium Księcia Złodziei znajduje się na Klifach, najbardziej zachodni region na przełęczy South Quarrycrest. Kapliczkę znajdziesz po lewej stronie mapy. Kiedy opuszczasz miasto Quarrycrest, podążaj ścieżką z miasta i idź dalej w lewo i zatrzymaj się tuż przed drugim mostem. Zamiast go przekraczać, idź w lewo i zejdź małą ścieżką. To powinno zaprowadzić cię pod most, do wejścia do świątyni.

Sanktuarium Matki Bożej Łaskawej (Tancerz)

Sanktuarium Matki Bożej Łaskawej znajduje się w Krainie Słońca, najbardziej wysunięty na południe region Orsterry na drodze zwanej Piaskiem Źródła Północnego. Zacznij od drogowskazu tego obszaru na obrzeżach Źródła i idź w górę. Idź w lewo, za strażnika i idź w górę, aż zobaczysz czerwoną flagę. Nie kontynuuj do przodu. Idź w lewo i powinieneś znaleźć wejście do kapliczki pod małym strumieniem bieżącej wody.

Shrine of the Sage (Scholar)

Znajdziesz Sanktuarium Mędrca na Płaskowyżu, region położony w północno-zachodniej części mapy na zachodnich Noblecourt Flats. Jest tuż za miastem Noblecourt. Gdy opuścisz miasto, idź w lewo na ścieżkę, a następnie zejdź przez pole trawy. Zabierze to twoją drużynę na małe wzgórze i powinieneś skręcić w lewo, gdy będą kontynuować. Dostosuj kierunek swojej drużyny w prawo, gdy miniesz postać stojącą obok kilku skał. Znajdziesz wejście do świątyni wykute w skalistym wzgórzu.

Shrine of the Trader (Merchant)

Chodźmy na wschód! Następnym sanktuarium jest Sanktuarium Kupca z Wybrzeża, region ustawiony najdalej na wschód na ścieżce wybrzeża Moonstruck. Po przybyciu na Księżycowe Wybrzeże pochodzący z West Goldshore Coast idź na południowy zachód przez całą podróż. W końcu twoja ścieżka zmusi cię do pójścia na zachód, aż dotrzesz do ślepego zaułka. Podejdź do skalnej ściany i przyciśnij do niej swoje postacie, ostro skręcając w prawo. To zabierze Cię do Sanktuarium Kupca.

Powinieneś być ostrożny wokół tego obszaru jako stwory tutaj są przygotowani do walki z poziomem 30 postaci.

Shrine of the Huntress (Hunter)

Sanktuarium Łowczyni znajduje się w Lesie, górny lewy region mapy na East Victors Hollow Trail. Kiedy będziesz na drogowskazie, udaj się na północ do Victors Hollow. Podążaj ścieżką i zatrzymaj się, gdy ścieżka zmusi cię do pójścia w lewo. Zamiast podążać ścieżką idź w prawo w las. Wkrótce znajdziesz wejście do jaskini Sanktuarium Łowczyni.

Shrine of the Thunderblade (Warrior)

Czas na dzień na nogach. Shrine of the Thunderblade znajduje się w Highlands, region w prawym dolnym rogu mapy na przełęczy North Stonegard. Kiedy jesteś na drogowskazie tego obszaru, idź w lewo i podążaj ścieżką. Ostatecznie powinieneś zobaczyć małą flagę na szczycie skały wiejącej na wietrze. Zamiast podążać ścieżką w górę, idź w lewo, co powinno doprowadzić cię do małego zbocza. Wejście do świątyni znajduje się na dole stoku.

Shrine of the Healer (Apothecary)

Ostatnia! Aby znaleźć Sanktuarium Uzdrowiciela, udaj się do rzeki, południowy region między Cliftlands i Sunlands i udaj się do obszaru zwanego East Saintsbridge Traverse. Kiedy znajdziesz się na drogowskazie tej lokalizacji, przekonasz się, że jesteś na środku skrzyżowania. Podążaj właściwą ścieżką i idź w dół. Ścieżka powinna prowadzić bezpośrednio do jaskini Sanktuarium Uzdrowiciela.

Zaawansowane sanktuaria klasy pracy

Będziesz chciał udać się na te kapliczki później w grze.W przeciwieństwie do ośmiu innych kapliczek, musisz stawić czoła szefowi, aby uzyskać dostęp do tych obszarów. Upewnij się, że jesteś gotowy na spotkanie z nimi! Wrogowie ci nie radzą sobie łatwo w drużynie i najlepiej je przyjąć po dotarciu do rozdziału 4.

Shrine of the Runeblade (Runelord)

Sanktuarium Runelordu znajduje się w Highlands, w w tym samym regionie znajdowałeś Sanktuarium Piorunów na przełęczy West Everhold. Kiedy jesteś na drogowskazie tego obszaru, idź w prawo i podążaj ścieżką. Zatrzymaj się, gdy dotrzesz do rozwidlenia dróg, i przejdź w prawo, a następnie w dół. Podążysz za nieoznakowanym przejściem i dotrzesz do wejścia do jaskini Sanktuarium Runelordów.

Shrine of the Archmagus (Sorcerer)

Czas wrócić na północ do Sanktuarium Arcymaga! Musisz udać się do Lasów, jest to ten sam region, w którym znalazłeś Sanktuarium Łowczyni i musisz być na Wschodnim Szlaku Duskbarrow. Kiedy podróżujesz z Duskbarrow na ścieżce, podążaj nią całą drogę, mijając drogowskaz, dopóki nie dojdziesz do wejścia nieoznakowanej ścieżki spowitej mgłą. Ta ścieżka powinna sprawić, że pójdziesz w górę na mapie. Podążaj za nim aż do samego końca, a na końcu dotrzesz do Sanktuarium Armagusa.

Shrine of the Warbringer (Warmaster)

Już prawie skończyliśmy! Sanktuarium Warbringera znajduje się w rzekach, w tym samym regionie znalazłeś Sanktuarium Uzdrowiciela na ścieżce North Riverford Traverse. Po dotarciu do drogowskazu w tym obszarze, na obrzeżach Riverford, podążaj ścieżką w lewo. Zatrzymaj się tuż przed przybyciem do małego kamiennego mostu. Zamiast iść w górę, idź w lewo. Powinieneś podążać nieoznakowaną ścieżką w lewo, a następnie w dół, w niewielkiej odległości, zanim znajdziesz się przy wejściu do jaskini.

Shrine of the Starseer (Starseer)

Ostatni! Sanktuarium Starseera znajduje się na równinach, to jest w w tym samym regionie odkryłeś Sanktuarium Mędrca po zachodniej stronie Wispermill Flats. Kiedy opuszczasz miasto Wispermill, idź ścieżką w lewo, ale tylko na niewielką odległość. Zatrzymaj się zaraz po ściętym drzewie i idź w górę, w kierunku farmy krów, a następnie w prawo. Zobaczysz, że twój widok jest zablokowany przez skały, ale jeśli pójdziesz dalej do skał, powinieneś znaleźć swoją drużynę wchodzącą do świątyni.

---

Obejmuje to wszystkie kapliczki znalezione w całym Podróżnik Octopath! Aby uzyskać więcej porad na temat tej gry, bądź na bieżąco z GameSkinny.